Vi har ledige pladser på enkelte klassetrin i vores skønne villa ved Vejlesø i Holte

Vi har enkelte ledige pladser i 0., 1. og 2. klasse, og vi har stadig en enkelt plads tilbage til et majbarn.

Helt kort er vi en vaskeægte lilleskole med værdier som nærhed, fællesskab og faglighed øverst på listen i kombination med undervisning på mange niveau og sjældne naturskønne omgivelser. Med baggrund i vores samlæste klasser, er vi særligt gode til at differentiere undervisningen, så alle børn kan blive stimuleret og udfordret netop der, hvor de er.

Vi tror på, at børn trives, hvor deres stemme bliver hørt og deres meninger anerkendt og respekteret, og vi ved, at den nære relation er altafgørende for både trivsel og læring. Hos os er der plads til at være, den man er. Her behøver man ikke forstille sig eller leve op til bestemte sociale normer.

På Rudersdal Lilleskole fremelsker og støtter vi barnets naturlige nysgerrighed, og vi lærer dem at blive kritiske samfundsborgere, der tager stilling og stiller spørgsmål.

Overvejer I et skoleskift, eller skal jeres barn i skole for første gang, så send en mail til ah@rudersdal-lilleskole.dk eller ring til skoleleder Anna Harder på 92155887.