Skolestart 2023

Giv dit barn den bedste skolestart

Vi er kommunens smukkest beliggende skole, og vi vil så gerne vise jer, hvem vi er, og hvorfor det er fantastisk for børn at gå i skole hos os.

Skolestart 2023 – kun 1 ledig plads tilbage.

I efteråret 2022 afholdt vi to informationsmøder for Majbørn 2023.

Nåede I det ikke , og I er interesseret i at høre mere om vores lille skole, så se og læs mere her. I er også meget til at kontakte skoleleder Anna Harder på ah@rudersdal-lilleskole.dk med hvilken dag I ønsker at deltage.

Tlf. 9215 5887

Rudersdal Lilleskole er en lille friskole fra 0.-9. klasse for nysgerrige børn, der vil udfordres fagligt af dedikerede lærere.

Vi lægger vægt på, at faglighed, tryghed og frihed til forskellighed går hånd i hånd. Vi prioriterer nærvær og trivsel, dyrker fællesskaberne og differentierer undervisningen, så den møder det enkelte barn.

Vi har til huse i en smuk og hyggelig villa beliggende direkte til Vejlesø kun 200 meter fra Holte Station. For 0.-1. klassetrin har vi ugentlige tur-dage. Vi har også værksteder med udeliv, musik og drama på tværs af klassetrin.