Er du/I på vej til et skoleskift?

Vi tager mod nye elever og har ledige pladser på flere klassetrin

Er I nysgerrige på, hvem vi er, og om vi kan være det helt rigtige tilbud til jeres barn, skal I sende en mail til skoleleder, Anna Harder, på ah@rudersdal-lilleskole.dk. I mailen må I meget gerne give en kort beskrivelse af jeres barn og baggrunden for et eventuelt skoleskift.

I vil blive kontaktet og inviteret til en rundvisning og et møde, så I kan opleve og mærke vores dejlige skole, og få en bedre fornemmelse om det er rigtige match for et videre skoleforløb.

Alle nye elever har to ugers besøgsperiode, hvor det handler om at opleve skolens hverdag, og hvor både barn, forældre og skole har mulighed for at mærke efter, om vi passer godt sammen. Besøgsperioden er ikke en ”prøve” eller noget man skal bestå – det handler om at mærke efter.

Lige nu har vi ledige pladser på følgende klassetrin

• Indskoling – 1-3. klasse
  • Mellemtrin – ingen ledige pladser